FÍSICA y QUÍMICA.. Bea&raQuel ~

domingo, 20 de enero de 2008

TITANIC

Todo ocurriu aquela noite do 14 de abril de 1912, estaban avisados de que habería enormes masas de xeo derivando polo Atlántico, e de que o Titanic viaxaba a demasiada velocidade (41kmh).


A única precaución que tomou o capitán do gran buque, foi dicirlle aos vixias que estiberan atentos aos posibles icebergs. Catro horas máis tarde do aviso, un mariñeiro deu o aviso de que estaban pegados a un iceberg. Sin diminui-la velocidade a nave xirou, e o Titanic rascouse co iceberg.


Anos despois da traxedia, analizaron unha plancha de metal, que atoparon na nave. Isto demostrou que o aceiro co que se contruira o buque tiña demasiado azufre; e era tan fráxil como o cristal.
Con isto tamén descubriron que o que provocou o hundimento foron varias grietas ó largo dos compartimentos, e non unha soa grieta, como se dixera sempre. Para demostrar isto, usouse o péndulo Charpy.



En 1991, o canadiense Steve Blasco, descendeu ata onde se atopaba o titanic, e encontrou un pequeño disco metálico procedente do casco, que non estaba deteriorado, pero si roto. Ao analizalo, viron que o aceiro que o formaba era demasidado fráxil, debido a cantidade de azúfre que tiña. Eso si, na época do Titanic,non se sabía que un alto contenido de azúfre faría o aceiro máis quebradizo.

Segundo esta investigación se o aceiro houbera sido de boa calidade, ou simplemente o aceiro correcto, ''EL BUQUE DE LOS SUEÑOS'' non se tivera hundido, se non qe soamente se houbera aboiado, coma un coche cando ten un accidente.

ACTUALIZA: RAQUEL ALVAREZ.

(Eloy, non me podes negar que o feito de que o Titanic húndirase, na súa maior parte, por ter unha alta cantidade de azufre no aceiro non é interesante. =P )

2 comentarios:

Bea&raQuel* dijo...

PROPIEDAD DAS FORZAS NOS FLUIDOS:

- a forza aumenta coa profundidade.

Neste caso o Titanic era un exemplo. :)

eloy dijo...

non sabía iso do xofre