A única precaución que tomou o capitán do gran buque, foi dicirlle aos vixias que estiberan atentos aos posibles icebergs. Catro horas máis tarde do aviso, un mariñeiro deu o aviso de que estaban pegados a un iceberg. Sin diminui-la velocidade a nave xirou, e o Titanic rascouse co iceberg.
Anos despois da traxedia, analizaron unha plancha de metal, que atoparon na nave. Isto demostrou que o aceiro co que se contruira o buque tiña demasiado azufre; e era tan fráxil como o cristal.
Con isto tamén descubriron que o que provocou o hundimento foron varias grietas ó largo dos compartimentos, e non unha soa grieta, como se dixera sempre. Para demostrar isto, usouse o péndulo Charpy.
En 1991, o canadiense Steve Blasco, descendeu ata onde se atopaba o titanic, e encontrou un pequeño disco metálico procedente do casco, que non estaba deteriorado, pero si roto. Ao analizalo, viron que o aceiro que o formaba era demasidado fráxil, debido a cantidade de azúfre que tiña. Eso si, na época do Titanic,non se sabía que un alto contenido de azúfre faría o aceiro máis quebradizo.
Segundo esta investigación se o aceiro houbera sido de boa calidade, ou simplemente o aceiro correcto, ''EL BUQUE DE LOS SUEÑOS'' non se tivera hundido, se non qe soamente se houbera aboiado, coma un coche cando ten un accidente.
ACTUALIZA: RAQUEL ALVAREZ.
(Eloy, non me podes negar que o feito de que o Titanic húndirase, na súa maior parte, por ter unha alta cantidade de azufre no aceiro non é interesante. =P )